05 juli 2006

Smeltet chokolade

Det er varmt, det er dejligt, det er sommer, og jeg føler mig som et stykke smeltet chokolade ( m fyld ) Vi har tre ventilatorer der kører for fuld hammer ude på arbejdet, men lige nu har de ikke den store effekt. Men som sagt, det er sommer, og det er dejligt! Og om små 3 uger har jeg ferie. Det kan være jeg skulle tænke på at få bestilt billet op til Norge. Skal bare lige ha styr på datoen for hvornår jeg smutter derop.

Udenfor er det begyndt at lufte lidt, det kan være at temperaturen nu begynder at blive såpas at jeg kan gå ud i haven. Der er så mange blomster, og de både dufter og er smukke at se på. Det tror jeg at jeg gør.

2 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

Godt spørgsmål Therese!

Anonym sagde ...

Bedre at føle sig som smeltet chokolade end en sammenkogt ret, ikke ?
(det er sgu da knapt så festligt)
D.i D.