02 juli 2006

Morgenstund.

En fantastisk morgenstund. Lørdag morgen. Kom ud til solen der var ved at vågne, og på vej til at kravle op på himmelen. Det var så flot at se, og det går så fantastisk hurtig. Man burde stå op hver morgen ved denne tid, for at nyde solopgangen!






Vi tog så afsted på bukkejagt. Vi så ingen bukke denne morgen, men en rå med to lam fik vi set. En kat på jagt var der også, den havde godt nok travlt, og ignorerede os fuldstændig. Vi skulle ikke komme og forstyrre den, når den var travlt optaget med at jage.
Vi var ude i en små to timer, vi fik gået nogle kilometer, og jeg nød det i fulde drag.

Ude ved vejen var denne mark, fuld af gule blomster, der er ikke raps, og jeg aner ikke hvad det er, men smukt var det at se på. Nogle der hved hvad det er, og hvad de bliver brugt til?

Da vi så omsider var tilbage på gården kikkede jeg ned mod foddertønden. Og hvad så jeg så der? Jo et pindsvin der var på vej ned til tønden, to agerhøns der holdt øje, - og så tog fanden ved den ene agerhøne, den tog fart og løb hen mod pindsvinet, og jagede den væk!!! Har jeg dog aldrig set før......

Ingen kommentarer: