12 juni 2006

Varm dag

En varm dag må jeg nok sige. Også ude på mit arbejde. Gymnastikken blev aflyst i dag pga. varmen inde i fysioterapien. Selv om vinduerne var åbne var der vanvittig varmt derinde. Jeg fik lavet en kande kaffe, fundet nogle chokoladekringler frem, og så gik vi ud i gårdhaven i skyggen og hyggede i stedet for. Det var noget alle kunne bruge. Efter arbejdet kørte jeg i Superbrugsen, jeg skulle ha købt 24 flasker vin til på mandag hvor vi afholder vores Sct. Hans arrangement. De havde ikke den hvide, så i morgen må jeg tilbage igen... Og det er ellers der vi skal ud og handle resten ind... Jeg tør næsten ikke tænke på det, den varme og mig....
Når det begynder at blive køligere her i aften vil jeg gå mig en tur som jeg plejer. Jeg har fundet en rute som er ganske ok lige nu, der er også meget at se, hvis man bare kikker efter det. Jeg har set op til flere stykker råvildt, harer, fasaner, agerhøns og ikke mindst viben. Det er ganske morsomt med fasanen en gang i mellem. Når jeg kommer gående står den og strækker sit hoved godt op for at se hvad det er der kommer gående hen i mod den. Når jeg så er ganske tæt på, ja så trykker den sig godt ned og tror at jeg ikke kan se den. Og jeg syns det er lige sjovt og åndsvagt hver gang.
Nå, nu vil jeg ta mig en lille lur på en halv times tid så jeg forhåbentlig kan blive lidt kvikkere, tror jeg...

Ingen kommentarer: