11 juni 2006

Hjemme igen

Så er det blevet søndag, og jeg er tilbage i drømmehuset igen. Weekenden er gået hurtig, jeg har malet i lange baner, og er da også ganske øm i skroget lige nu. Solbrændt er jeg gud hjælpe mig også blevet, ganske meget enda, så jeg skal være lidt forsigtig med at være lige ude i solen nu. Men jeg skal derud på et eller andet tidspunkt. Har en solfaktor 24.....
Jeg har været sammen med nogle hyggelige mennesker, spist rigtig lækker mad og drukket iskold hvidvin i varmen. Og så er jeg blevet inviteret til Lykkesholm Slot, til kaffe og spisning med overnatting. Det er med det fine tøj om aftenen, så jeg må nok hellere ta den lange med dyb udskæring med, og de lange øreringe. Så skal det nok blive godt. Skriftlig invitation kommer en af dagene. Sådan!!!
Ja, det var det foreløbig, nu vil jeg gøre et eller andet, kan jo altids ta en kop kaffe!!
Hygge.

Ingen kommentarer: