16 maj 2006

Lidt af hvert

Det regner forsat, og er gråt. Det vil vare ved nogle dage endnu, ikke meget at gøre ved. Så sommertøj, væk med jer! Vintertøj, kom frem! Godt jeg ikke har fået pakket det væk endnu, for koldt det er det. Og jeg er en frossenpind.

Efter jeg kom hjem fra arbejde i dag har jeg sovet en time. Fik kun ca fire timers søvn i nat, så jeg var søvnig.
Nu efter jeg er stået op, har jeg lavet mig en kop varm kaffe, - og er i gang med at dræne en stor æske chokolade som jeg fik i morsdagsgave.... Ikke nok med det men jeg har altså også spist ca. ti stykker merci chokolade ude på mit arbejde........ Det må vel traves væk, montro om fem timers hurtig gang kan klare det???
Hvorfor er det nu lige at man får de der ædeflip??

På trods af at jeg så har været træt i dag, har jeg haft en god arbejdsdag. Vi var alle tre på skansen i dag, og humøret var da også på top. Var det ikke, så kom det. Specielt da vi snakkede om at aflægge den nye butik i byen et besøg. Vi er jo to singler, og en afsat, men hun må godt komme med. I den butik er der undertøj og diverse, og som jeg siger til den anden single, der må vi hen, det er liiige os!! Og så kan det ende med at vi ikke er singler mer.......

Og når jeg nu har skrevet lidt om det, så var der lige historien fra plejehjemmet. Det var i går at jeg havde gymnastikhold, og aldersgruppen er fra de nogle og halvfjerds op til over de firs, men friske er de, og de bor alle sammen hjemme og klarer sig selv.
En af dem havde været på højskole, og der havde hun da lært noget nyt. Det ville vi gerne høre om, så hun sagde: " Jo jeg blev plaseret mellem to mænd, og så tog de mig på skift! " De gjorde hvad? sagde vi og nærmest skreg af grin, og så var det at det gik op for hende hvad hun netop havde sagt. Det viste sig at hun havde stået mellem to mænd, og at de så på skift skulle gi hinanden en gang skuldermassage. Se det var jo en helt anden snak.

2 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

Ja de quinder på det hold er et levende bevis på at man også kan ha en sjofel humor, uanset alder.
Og nej jeg har ikke købt noget i den nye butik, vi har ikke været der endnu, kun planlægt at vi skal derover.

Anonym sagde ...

Ja, det bliver et ´spendande´besøg i den hersens nye butik(især i diverse afdelingen..hm,hm....) og så må vi jo se, ´hvad det kan udarte sig til´ ;) Knus Vesla