28 maj 2006

Handyman

Min mor har ringet. Oppe fra Norges land. Og hun havde meget at fortælle om denne gang. En halv time gik med til at høre om min nieces konfirmation. Dagen var forløbet fint, og familien, ja den er jo ganske oplevelsesrig at være sammen med.

Og så er det at hun kommer med alt det der skal laves når jeg nu kommer derop,( det tog en tim) om ikke så længe. Jeg har hele tiden troet at hun ville ha gjort hovedrengøring i huset. Det er der ingen ben i, men næææ nej du, der er sørenmig mange andre ting der skal laves, udvendig!! - Og det er, vi skal ha købt noget cement, for grundmuren har slået revner, det ordner vi lige... Vi skal ha sat ny lås i hoveddøren, ordner vi det, bare så`n lige?.... Og laden mangler en port, hvor får vi den lavet?... Og så var det den der presening vi lige skulle ha købt.... Nå ja, og hængelås til bådehuset, det kan vi sagtens klare.... Og taget trænger til en gang maling, vi kan bare binde et reb om livet ( så vi ikke falder ned ) og så klarer vi den lige...... Så var det lige det med de der væge som skulle ordnes, godt nok inde i huset, der hvor skorstenspiben står, de skal fjernes!!! Det klarer vi lige... Nå ja, der var vist noget med at der også lige skulle støbes lidt omkring, var der ikke?... men det klarer vi også lige.....

Og så er det at vøninden siger til mig, du skal se at få fat i en handyman eller to, og ta med derop, så herved, er du min handymand der tør ta en smut med op i det norske, for så klarer vi den lige.....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anonym sagde ...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»