07 maj 2006

7 maj

Vejret er pragtfuldt, solen varmer, og det vokser og gror som jeg ved ikke hvad.... Kan det blive smukkere?
Jeg har ikke været hjemme denne weekend, jeg har leget turist, og det har været ganske hyggelig og sjovt! Jeg har set havet, gamle volde hvor der engang har stået kanoner, jeg har spist is hvor to iskugler udgør et halvt kilo!!! Mums! Jeg har været passager i en bil der larmede som død og helvede.... Ja og mange andre ting. En rigtig god weekend der gik alt for hurtigt.

Nu er jeg så tilbage i " drømmehuset ", og jeg har sidet ude i en par timer og nydt solen. Drukket kaffe, og røget min første smøg i dag. Og rundtosset blev jeg, jeg lærer det åbenbart aldrig, det med den første smøg.

Nu skal jeg i gang med at pakke min rygsæk ud, og gøre den klar til i morgen. En ny uge står for døren og arbejdet kalder. Om et par timer vil jeg gå en lille aftenstur, og så er den søndag gået.

Ingen kommentarer: