25 april 2006

Tirsdag Morgen

Så er det blevet tirsdag morgen, klokken er ikke halv otte endnu men der er livlig trafik udenfor. I går startede jeg arbejde efter påsken og afvikling af restferie. Det gik fint, selvom jeg må indrømme at jeg var noget træt da vi nåede hen imod eftermiddagen.
Det kunne måske også ha noget med at jeg var på gåben om morgenen fordi jeg skulle ha min cykkel med hjem. Så en lille cykeltur og jeg var hjemme igen. Efter at ha placeret jernhesten, satte jeg mig ud i solen og nød det gode vejr. Vørtinden var i gang med at lave mad, vi skulle ha gæster til aften, og hendes reol nede i kælderen skulle monteres.. Og det blev den!
Nu vil jeg tænke på at begynde at bevæge mig ud i det stadig fantastiske vejr, og lige kigge nogle timer ud på mit arbejde. Ha en god dag alle sammen, - og nyd det gode vejr!!

Ingen kommentarer: