01 marts 2006

Puha

I dag har været en tur i bikuben! Summen, summen og atter summen. Ingen ro. Råben, kalden efter os alle sammen. Når du så går hen og hjælper en, starter dominoeffekten. Alle vil ha hjælp til et eller andet, og det skal være NU!! Er det noget at sige til at man i et kort øjeblik bliver uproffesionel, og hører sig selv svare med en antydning til snerren i stemmelejet, og bagefter tænker for fanden da!!
Så er det godt at vores borgere kender os, og kan grine lidt af at vi peser rundt som en jo jo. Ikke at det gør nogen forskel, de bliver ved alligevel.
Spørg lige om jeg var blæst i knoppen da jeg kom hjem!!
Min vøninde, ejeren af drømmehuset har lokket mig!!!
Jeg har spist en kæmpe skildpadde!!! Nej, nej, nej, den var pragtfuld!!!!!
Ingen rygrad i aften, jeg må være nem....

Ingen kommentarer: