23 marts 2006

4 ting

Therese har sendt denne her til mig. 4 ting, - og ja, det var da ikke bare lige sådan at svare på.

# 4 jobs jeg har haft

Museumsværksted ( konservering af jerngenstande, fotografering, fremkalding, kopiering samt nummerering af genstandende )
Projektleder på en systue ( for unge mellem 16 - 22 der havde tilpasningsproblemer med den "normale" skole - Norge )
Støttepedagog til bosniske børn i børnehaveklasse
Beskæftigelsesvejleder ( i Norge og nu her )



# 4 film jeg kunne se igen og igen

Life of Brian
Schindlers List
Ringenes Herre
Narnia


# 4 steder jeg har boet

Namsos i Norge ( der er jeg født ),
Præstø ( 4 år ),
Bistrup ( også i nogle år der )
Fensmark ( også i mange år, og der bor jeg igen nu ),

# 4TV - shows jeg godt kan lide at se

Anna Phil
Desperate housewifes
Tv avisen ( men det er ikke et show selv om det engang i mellem kan virke sådanne )
? ( det er ikke meget tid jeg bruger på at se fjernsyn )


# 4 steder jeg har været på ferie

Spanien ( der gik jeg pilgrimsruten ),
Tjekkiet ( har været der flere gange ),
Polen,
Lapland ( der kørte vi i bil op gennem Sverige, videre ind i Finland og til sidst ind i Norge, en fantastisk tur)

# 4 websites jeg besøger / bruger daglig

Mit space, der tjekker jeg om der har været nogle på besøg, Copenhagendaily, min datters blog,så kan jeg holde øje med hende
Boligsiden, jeg vil gerne finde noget eget at bo i
Google

# 4 favoritretter

Laks med masser af hvidløg, rejer og grønsager

Røget dyrekølle med hjemmelavet kartoffelsalat ( Thereses er bedst ), og tomater, gerne med masser af krydderier

Kogt røget torsk med kartofler og masser af grønt, det er bare så lækkert

Min moars hjemmelavede Får i kål, uh, jeg bliver helt sulten af det her..



# 4 steder jeg godt gad at være


Island, en stor drøm ville gå i opfyldelse

Grønland, så fantastisk

Pompei, fordi min far fortalte om sine rejser, bla. dertil og jeg har set billeder derfra som jeg mindes svagt

Elvalandet, hjemme hos mor selvfølgelig, verdens smukkeste sted



# 4 bloggere jeg tagger, fordi jeg er nysgerrig

Karin

Tina

Vøninden

Puq

Ingen kommentarer: