08 juni 2017

Manden med kameraet

Kom i går og var her i lidt over tre timer. Ikke nok med at der skulle tages billeder af hus og have, der skulle også filmes. Jeg havde fået at vide at det overflødige bare kunne rykkes udenfor eller i et andet værelse af mægler. Det viste sig at være en fejloplysning, og jeg måtte slæbe og løfte en del ned i mit lille spiskammers der så blev til et hellested.

Vejret drillede rigtig meget, det blæste op med hårde vindkast og regn der trommede løs som om det galdt livet.


Min væv står så ensom, garnkiste og udstyr skulle flyttes væk. Der måtte ikke være gulvtæppe, planter skulle flyttes, børnemøblerne og gyngeelgen skulle også fjernes. Akustikken i stuen blev så hul, det var så underligt.

Alle bøger i reol skulle stå vertikalt, det var lidt af et arbejde men det lykkedes, og jeg kan da godt se hvorfor nu når det er gjort.


En hylle hvor de ligger horisontalt. Der var ikke højt nok til at de kunne stå op :-)

Jeg er rigtig spændt på videoen både udenfor og indenfor. Jeg kunne ikke nå alt det jeg ville udenfor, men på den anden side, de vigtige ting er ordnet, så som malearbejdet.

Kuplerne til loftlysene i gangen kunne jeg ikke finde. Ej men altså, jeg har haft og har stadig så meget i hovedet at jeg går lidt rundt mig selv. De dukker nok op på et sted hvor jeg har kigget efter dem.

Ingen kommentarer: