26 juni 2017

Læsetid

Har det været de sidste dage. Jeg læser om socialpsykiatrien, neurorehabilitering, forskellen på sindslidelser når det gælder kønnene. Spændende og interessant er det. Og hvorfor nu det, alt det læseri ? Jeg er kaldt til jobsamtale, den femte og håber lidt at de kan se hvad jeg er for en, se på hvad jeg kan og ikke på hvad jeg ikke kan :-)


Jeg glædes over min duftrose, den er så smuk. Der er flere på vej.


Jeg har fået kogt en omgang jordbær / rabarber marmelade med stevia i stedet for sukker. Det fungerede faktisk ok, der er en lidt anden eftersmag end når der bliver brugt almindeligt sukker. Det skal man så lige vænne sig til. 

Alt er fra egen have, usprøjtet og økologisk, fornær steviaen.

Jeg har sat en række jordbærplanter under frugttræerne. Det fungerer fantastisk godt, og jeg har i dag været ude og høste for fjerde gang. En tre kilo har jeg indtil videre fået og der er stadig mange flere der ikke er færdige endnu.


Der skal et glas med op til min mor i Norges land lige om lidt. Der er ikke mange uger til at turen går til Otervika.


Ingen kommentarer: