13 juni 2017

Dagene går for hurtig

Og jeg går nærmest i panik. Nej, ikke helt så voldsomt men der er godt nok mange ting at se til for øjeblikket.
Jeg har fået klippet flere hække og mangler nu kun en.
Der skal køres et par gange til genbrug, jeg har ikke nogen trailer så bilen bliver fyld godt op. Så må den støvsuges bagefter. 

I haven blomstrer og spirer det både med smukke blomster og ukrudt :-)


Vi, det vil sige datteren min og jeg er i gang med at planlægge en længere køretur. Op til Norges land for at besøge min mor, hendes mormor og drengenes oldemor. 
Alt var klappet og klart da meldingen om det lejede hus blev annulleret her i morges. Pis pis... normalt vil jeg ikke skrive det, men i dag gør jeg.
Nu er vi så i gang med at finde noget andet, så samtlige medier er sat i gang for at kontakte de gamle venner deroppe der måske kender til noget. Det håber vi lidt på, så vi alle kan komme afsted.


Her er både rådyr og elge der kommer tæt på min mors hus. Dejligt.
Det her er nede ved vores bålplads :-)


Ingen kommentarer: