22 marts 2017

Håndsyede sandaler

Har jeg fået taget mål til i dag. Jeg har kigget, rystet på hovedet, grinet og sagt at jeg helst ikke vil have gammelkonesko hvilket skomageren var helt enig i.
Jeg ville heller ikke have med velcrolukning, mine fingre kan simpelthen ikke klare dem. 
Og hvorfor får jeg så specialsyede sandaler, jo fordi jeg har RA og mine fødder har ændret sig en del desværre.
Jeg er så glad for at det endelig lykkedes for jeg har kæmpet en brav kamp for disse og kan nu se frem til en sommer i sandaler hvilket jeg ikke har haft de sidste tre år.

I dag skinner solen og i morgen skal jeg til jobinfo. Måske er heldig at gå derfra med et job, jeg er blevet bedt om at tage et bankkontonummer med så mon ikke de er positivt stemt, jeg krydser alt jeg ejer og har :-)


Ingen kommentarer: