30 august 2014

Lidt af hvert

Og mere til. Jeg har haft småtravlt, synes jeg selv, så derfor er der heller ikke blevet skrevet her. Nogle fotos kan beskrive hvad her er sket , så her kommer de :-)


Et par nye vandrestøvler er det blevet til, svenske Hagløfs. Jeg er ret så vild med deres ting men de er dyre...




Solsikkerne blomstrer, jeg fik sået flerfarvede i år. Det er jeg glad for, og det er absolut ikke sidste gang.


Brombær i lange baner, over seks kilo er det blevet til. Naboen har også været herover for at pille bær. Hun har fået lavet det lækreste brombærmarmelade :-)


Og pærer, uhm de er så søde og smager himmelsk. 


Ham her, mormors guldklump var forbi og hjalp til med at pynte chokoladekager. Han sad tavs i flere sekunder før han gik i gang. Aldrig har man set så meget slik på engang:-)
Da han havde puttet en god del på kagen spurgte han forsigtig: mage mårmoar ?
Og så kom der ellers slik ind i den lille mund hi hi.

I dag har min dejlige Therese fødselsdag, tænk engang 33 år siden hun blev født en tidlig søndag morgen <3
Jeg er en heldig quinde ( gammel kååååne )




2 kommentarer:

Therese sagde ...

Jeg regner med at vi skal mage mere chokoladekage, når du kommer i morgen :-) <3

Natmaleren sagde ...

Det må man sige vi gjorde, puha :-)