17 juli 2014

Sommer, sommer og sommer.

Jeg har ferie. Min første uge ud af tre, det er lige til at holde ud. Og det er varmt, mere varme vil komme siger de. Det skal nok blive godt, selv om jeg egentlig døjer en god del, med den varme. 

Jeg tyvstartede min ferie med at holde i uge 26. Min dejlige familie ville gerne have hende her den gamle kooooone ( som mit barnebarn siger ) med til Skagen. Jeg sagde ja tak før jeg vidste om det kunne lade sig gøre. Tænk Skagen, sidst jeg var der var jeg ca. 27 år. Underligt som tiden går...
Men takket være kollegaer kunne det lade sig gennemføre.


Og sådan begyndte det. Fantastisk skønt og jeg havde svært ved at fatte at jeg nu var her.


På vej til den nedsandede kirke. Læg mærke til ørehatten ude i højre side :-)


Tit tit mårmoar :-)


Vi var også en smut forbi her, Therese og jeg. 


Udstilling med værker af Tuxen, bestemt værd at opleve. Jeg købte sågar bogen og tog med hjem. 


Og der blev spist kage ude i den dejlige have, der kunne vi have blevet siddende i evigheder og beundret de smukke roser.


Og solnedgang hver aften, ja det skulle der jo også gerne være ;-)

Og jeg har mange mange flere fotos, hold da op.
Jeg var også ude på Grenen, det var den dag da jeg glemte at tage billeder. Og mange andre steder, ved havnen, stranden, Ruths, og Solnedgangskiosken.

Konklusion er at det godt kan svare sig at tyvstarte sommerferien :-)




Ingen kommentarer: