26 september 2011

Trend

til væven er nu færdig. Det er to tråds uldgarn samt hjemmespundet angoragarn som jeg engang fik af Gunhild som desværre ikke er her mere. Gid hun var for hun var temmelig dygtig til at spinde.

Det har taget mig det meste af formiddagen, og det sidste kommer til at tage lige så lang tid hvis ikke mere. Men det er hyggeligt og jeg har allerede flere planer om hvad der skal laves i nærmeste fremtid. Uhh jeg har travlt har jeg, det kan ikke gå stærkt nok.

Og jeg har nærmest en garnbutik pakket ned i plastkasser. Nu skal det bruges har jeg bestemt:-)
Nå ja, og solen skinner også i dag, er det ikke bare skønt.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

This posting is marvelous and what a fantastic research that you have done. It has helped me a lot. Thank you very much. Feel free to visit my buy portfolio lighting site. Baggy breeches