24 september 2011

Hold da op

jeg kunne logge mig ind på min blog, det har jeg ikke kunnet i lang tid, måneder faktisk. Jamen jeg er helt overrasket og aner knapt hvad jeg skal skrive.

Der er sket så mange ting, puha men det kan da være at jeg får raflet noget af det ned efterhånden. Nu kan jeg jo logge mig ind igen:-)

Skal jeg sige det så,- jeg siger det lige: jeg er blevet måårmåår til llle Spunk. Han hilste på verden den 2 juli. Det var lige så stort og fantastisk som da jeg i tidernes morgen fik min Therespige som nu er 30 år. Hold da helt op, tiden går og vi går heldigvis med.

Fik jeg sagt jeg er mormor;-)

Jeg smutter lige igen.

2 kommentarer:

Therese sagde ...

Hej mååååårmooooor ;-) Hi hi. Dejligt du har skrevet herinde! <3

Natmaleren sagde ...

Hej hej siger mååååårmoooar, fint at jeg kan logge på igen:-)