28 marts 2010

Tiden går

og det er ikke ret meget jeg har fået skrevet eller læst på bloggene. Det kommer vel igen:-)

Vinteren i det skæve hus er snart overstået, det har været koldt koldt koldt men det var det jo også der hvor jeg boede før med træk fra vinduerne og et koldt gulv. Og så må jeg jo sige at denne vinter med kulde har varet noget længere end de forrige år.

Nu er det haven der står for at blive puslet om. Therese fik jo sat en hulens masse blomsterløg i efteråret, og de er ved at poppe op af jorden nu. Og der kommer mange skal jeg lige hilse og sige. Jeg glæder mig til et væld af farver og alle mulige slags. Jo jo det skal nok blive godt.

I dag skal jeg have båret det sidste brænde ind i skuret og så er det på plads. De store krukke ude foran huset skal tømmes og der skal plantes nyt i. Planerne er at det skal være færdig før påske for der smutter jeg lige ind til det københavnske og besøger min datter. Noget jeg glæder mig vildt meget til. Så vejret må godt blive superdupergodt:-)

Så vil jeg da slutte af med at ønske jer alle en god påske.

1 kommentar:

Therese sagde ...

Dejligt med lidt liv på bloggen igen :-)
Vi ses lige om lidt.