24 oktober 2009

Agerhøns

i min have, se det havde jeg ikke troet at jeg ville få at se her, men det gjorde jeg. Og der var mange. Jeg talte syv stykker. de var nede for enden af min have, inde mellem træerne. Og jeg måtte selvfølgelig dele min oplevelse med nogen så jeg ringede fluks til datteren bare for at sige,- nu skal du altså høre:-) Hi hi hun må lægge øre til meget.

Fuglebrættet bugner af småfugle, de kan ikke alle sammen være der på en gang så der er kamp om at komme til. Og de sidder gør de, på spring så snart en af de andre bare rykker en halv millimeter, og så prøver de. Det går ikke altid lige godt men sjovt er det at se på.

Jeg har fyret op i min brændeovn, der er gråt og småregn udenfor men alligevel er det rigtig hyggelig. Mit skrog vil ikke helt som jeg vil så vi tar lige en slåskamp og jeg skal nok vinde den. Jeg har ond i mine led, muligvis en ledgigt men det får jeg styr på om ikke så længe. Ak ja man skal prøve meget, men indtil videre har det da gået rigtig godt for det handler jo i bund og grund om at være positivt indstillet samt også at have humøret i orden. Og er det noget jeg har så er det det:-)

Ingen kommentarer: