09 februar 2009

Glimt fra i går

Det første vandhul som jeg stødte ind i da jeg skulle gå en tur i baghaven i går. Huset ligger i baggrunden.

Skallen af et rådyr, det er krepsene der har gnavet det rent. Det var noget der skulle afprøves, så det blev det så.

Nede ved vandhul nummer to ligger denne fine lille "hytte". Inde i selve hytten er der en kæmpe bålplads og rundt omkring står der bænke. Den kan snildt bruges til sauna hvis det var det man havde lyst til. Egentlig mangler vi bare en god del sne som man kunne hoppe ud og rulle sig i når det blev for varmt:-)

Og så bare nogle glimt nede fra vandet, hold op der er smukt og jeg kan helt klart se mig selv tilbringe masser af timer dernede. Og jeg glæder mig allerede.

Der er ikke så meget at sige, lad øjnene nyde.



Og et stykke derfra er der plantet pyntegrønt i lange baner, det bliver solgt sammen med juletræerne til den tid. Og jeg syns specielt at denne her er sjov og utrolig dekorativ.

Oppe ved huset ligger der et par store trærødder, de er ret så interessante og der vokser mange ting på dem. Se selv på de næste billeder.





Jamen det var så det, nogle billeder fra der hvor jeg holder en del til efterhånden. Og jeg keder mig ikke, og hvis jeg gør er det saftsusemig min egen skyld. Her er masser af muligheder til at gå udenfor, og hvis baghaven ikke er stor nok så er der en skov der ligger lige op til:-)
Udover de to flotte guldfasaner jeg så i går fik jeg yderligere en dejlig oplevelse. Det var ved tusmørketid og jeg stod udenfor. Ikke så langt fra mig kom der tre stykker råvildt, de skulle hen til fodertønden. Og så stod jeg der, musestille og med vinden i den rigtige retning..... I skulle prøve det, det er ret fantastisk.










1 kommentar:

Madame sagde ...

Du bor vel nok et smukt sted, Judith. Vi har også råvildt i haven - det er et fantastisk syn, når de kommer et par stykker ad gangen :-)