08 august 2008

Jeg gjorde det sku

klarede det på en dag. Men sikke en dag. Oppe på loftet, varmen buldrede løs udenfor. Gæt om den også gjorde det der jeg sad med alle mine kasser og og andet godt guld??? Jo jo jeg siger jer, der var varmt. Rigtig varmt.
Masser af vand røg ned, en kold cola, servering af en is og sørenmig også om jeg ikke blev hentet ned til en frokost.
Timerne gik bare derud af og jeg fik sorteret, pakket om, smidt ud og ikke mindst grinet lidt af alle de sjove sære ting der dukkede op.
Fantastiske tegninger med tekst lavet at Therese, gamle fotografier og takkekort samt en hulens masse breve. Det meste røg ud:-)
Dagen sluttede af derude i det store køkken med en hyggesludder med Helle og Maja.

Nu sidder jeg så her, øm og stiv i hele skroget og en bil der er fyldt op med kasser..........

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Var det ikke dejligt, at få ryddet ud i alt det gamle? Bedst er det vel, at det nu er overstået.

Ønsker dig en rigtig dejlig dag, Judith. Husk at passe godt på "skroget". Smil + ;-)

Natmaleren sagde ...

jeanette mariae: Det er så dejligt at det er overstået, og jeg er så glad for at jeg fik det gjort:-)

Rigtig dejlig dag til dig med.

Lene sagde ...

Godt gået Judith, jeg skal ha det gjort her i efteråret, men gruer allerede for det :-)

Natmaleren sagde ...

lene: du kan tro jeg er lettet over at det er ordnet:-)