16 august 2008

I dag står dagen på

familie tam tam. Det forgeår i Gammen Holte og vi skulle blive omkring de 30 stykker.
Jeg kører med min "yndlingskusine" hi hi, og de kommer her ved den gamle skole ca kvart over elleve.
Vi skal alle have en ret mad med så om lidt skal jeg i gang med at rulle lakseskiver og de skal fyldes med ris med rød peber og rejer og så lægges på et fad dækker af grønt og andre gode ting.

Jeg skal lige drikke noget mere kaffe, så venter bruseren og så er det ellers bare at komme i gang.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mums hvor lyder det godt, og nemt faktisk. Jeg er SÅ fantasiløsselv når man skal udi lækkerier til et madbord, så her blev jeg lige inspireret:)

God fornøjelse idag:)

Marianne sagde ...

Det lyder ganske hyggeligt med familie tam tam.... sidder lige og overvejer om jeg skal inviterer lidt familie til kaffe og kage...

Rigtig god dag :0)

Anonym sagde ...

Det lyder godt nok lækkert med de der rullede lakseskiver. Uhm....

Ønsker dig en rigtig dejlig dag. Vejret er helt fint til fest ;-)

Anonym sagde ...

Vi ses senere ;-)

Natmaleren sagde ...

Alle: det var en fantastisk god og dejlig dag med masser af familie jeg ikke har set i flere år.
Maden var helt i top, og lakserullerne røg ganske så hurtig:-)