24 august 2008

2 uge

efter sommerferien. Det er ret fantastisk. Dagene flyver afsted, specielt weekenden, det er ret så uhyggeligt. Hvorfor er der ikke to søndage istedet for kun en???? Og kan det ikke indføres????
Jeg kan sagtens bruge en ekstra dag fri, og hvem kan ikke det egentlig når det kommer til stykket.

Therese har været hjemme i weekenden. Vi har oset, været til to gange 40 års fest i går, og i dag oset igen. Ja morgenen startede med at hun kom ind til mig med kaffe. Så hoppede hun op i sengen til mig og så halvsad vi der og så en film. Skøøøøøønt siger jeg bare,- se det er en god måde at vågne på:-)
Og tænk engang, vi gad bare ikke en disse i mange timer andet end at sidde og kigge gamle tegninger og andet guld. Og grineflip fulgte med.

Nu er hun så smuttet igen, men kommer snart tilbage om ikke så længe.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var bare en super hyggelig weekend!!
Og nu må vi begge leve med at der ikke bliver serveret kaffe til os - piv piv :-)

Anonym sagde ...

Det har da være en skøn weekend for Jer begge. Og du har ret, jeg er medpå at vi indfører to søndage istedet for en. Vi må starte en underskrifts indsamling... Fnis.

Ha´ en rigtig dejlig dag ;-)

Anonym sagde ...

Det lyder bare så hyggeligt! Sådan en datter skulle man have :-)

Natmaleren sagde ...

Alle: det var en rigtig hyggelig weekend og den stod på råhygge.
Og madame,- du burde "låne" hende en weekend:-)