06 juni 2008

Koncert

skal jeg da lige hilse og sige vi var til, hold da op siger jeg bare, men nu var det jo så også min datter:-)

Vi havde en fin køretur ind, og fandt stedet uden problemer. Ude i gårdhaven havde der begyndt at samle sig publikanere, der var nogle af mine kusiner og deres børn + mange andre. Det var dejligt og sjovt at se dem igen, det er nogle år siden sidst.
Vi blev sluppet ind i koncertsalen lidt over fire, og jeg havde stadig ikke set min Therese, det skulle da også vise sig at det kom jeg først til bagefter, men så så jeg hende også skal jeg lige hilse og sige.

Det var rigtig god musik, lyden var som den skulle være, lige en tand højere end højere, og bassen gik godt igennem der den skulle, det kunne mærkes i hele kroppen. Wow siger jeg, det var en total fantastisk oplevelse og det at det så var Theoristen der stod der oppe og sang gjorde det jo absolut ikke dårligere.
Fede guitarsoloer var der også, uhhh det var så hårene rejste sig og tårene pressede på.....

Jeg vil gerne til flere koncerter med de der unge mennesker. De er gode, alle sammen!

Champagne og kransekage blev fortæret i store mængder, og det gik hurtig:-)

Der er ikke andet end at sige et stort tillykke til eksamensbarnet herfra, og om jeg er stolt? Det kan jeg da lige love for jeg er:-)

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

Tillykke med hende :)

Lene sagde ...

Hjertelig tillykke med Therese, Judith, det må have været så stor en oplevelse :-)

Anonym sagde ...

Tillykke med din dygtige datter, Judith!!!
Det ville jeg meget gerne have overværet, men jeg kunne desværre ikke.

Natmaleren sagde ...

Tak skal i have alle sammen, hun var fantastisk at høre:-)