02 juni 2008

Friskfanget fladfisk

var min aftensmad. To stykker af slagsen, uden noget til, det rene fråds:-)
Jeg blev lige ringet op og spurgt om jeg ville have to fladfisk, fanget i dag, - og jeg sagde selvfølgelig ja, kastede mig i bilen og kørte afsted efter dem. Da jeg kom hjem blev de stegt på panden med det samme, jeg havde ikke planlagt varm mad i dag simpelthen fordi jeg har det småskidt på grund af varmen, jeg er absolut ikke god til den må jeg sige, så derfor endte det med at blive den "rene" fiskeret. Men det smagte pragtfuldt, og jeg gør det gerne igen.

Nu begynder det at blive almindelig temperatur her i stuen, så om lidt er jeg til igen:-)

3 kommentarer:

Lene sagde ...

ja temperaturen er til at holde ud nu :-)

Anonym sagde ...

Nej, hvor sjovt... Vi spiste også nyfangede fladfisk i går. De smagte simpelthen himmelsk. Håber, at du har det bedre med varmen idag. Vinden virker lidt mere pågående her.

Stort knus herfra ;-)

Natmaleren sagde ...

lene: og den har været ok de sidste dage, det er jeg temmelig tilfreds med:-)

jeannette mariae: det smager bare så lækkert:-)