03 maj 2008

Havemanden

har været her, ikke for at ordne mig:-) , men vønindens have. Han satte som krav at når han kom her i morges måtte jeg love ikke at kigge ud af køkkenvinduet hvis jeg lige var stået op, han ville ikke have en dårlig start på morgenen:-)

Efter 4 timer er haven nu blevet fantastisk smuk igen, det er en ren fornøjelse at være derude. Mere end før.

Jeg havde ellers planlagt hvad morgenstunden skulle gå til, men intet af det er blevet gjort, der har været for meget uro til lige netop det, bil skulle flyttes, penge skulle hæves, nogle er kommet og gået igen, og senere kommet og gået igen, men det har nu været ganske så hyggelig.

Nu begynder jeg at blive træt, af at lave ingenting, fantastisk ikke? Men det kan altså godt lade sig gøre.

Nu vil jeg drikke mig en kop kaffe, læse lidt og se hvad ellers der sker.

God weekend.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder rigtig dejligt med en havemand, det kunne vi godt bruge her en gang i mellem. At lave ingenting, det er da dejligt. Det vil jeg også et par timer eller tre inden flaskedrengen igen skal have mad. Også en dejlig weekend til dig ;-)

Anonym sagde ...

Oh - det lyder dejligt med den havemand - ikke mindst at du ikke skræmte ham væk :)
Glæder mig til at se resultatet - og dig, sa' vøninden

Anonym sagde ...

Nå, det var da godt at han ikke ordnede dig ;-) Hi hi hi

Lene sagde ...

havemand, det lyder godt nok dejligt :-)
Og godt du kunne lave ingenting, vi skal ikke altid være effektive :-)

Natmaleren sagde ...

jeannette: velkommen forbi.
Her er blevet rigtig flot, han brugte 4 timer og det er en ny have:-)

Vøninde: glæd dig glæd dig:-)

Therese: hi hi ja det må du nok sige:-)

lene: En dag uden at lave noget var lige det jeg trængte til, det var en dejlig dag:-)