30 april 2008

Postkassen

havde stadig mit navn på som jeg klæbede på sidst jeg var hjemme. Og sørenmig om der ikke også var post i den, et par breve som jeg havde efterlyst lå og nærmest smilede til mig i glæde over at have fundet vejen til den rigtige postkasse og ejer:-)

Jeg fik fjernet noget ukrudt foran min trap til hoveddøren og også i det lille bed som jeg har ansvaret for. Om ikke så mange dage, det bliver på mandag skal jeg have købt nogle planter og sat i baljen samt omkring bonderoserne. Det skal nok blive godt, og nu er det også under en uge til jeg flytter hjem til mig selv igen.

Jeg kom først i seng kvart i fem i morges, jeg var bare ikke søvnig og der er ikke noget så irriterende som at ligge og vende og dreje sig i flere timer. Og så stod jeg op ved ti tiden igen. Jeg er noget så sikker på at jeg snart skal have en lur, hvis jeg da bliver søvnig:-)

Jeg har fået sendt nogle mails afsted i dag, det skulle jeg egentlig have gjort for nogle dage siden men af en eller anden grund har jeg fået det udsat. Nu kunne det bare ikke vente mere, så nu er det gjort.

Det blæser en lille smule men her er temmelig varmt, det er skønt.

Ingen kommentarer: