21 april 2008

På fredag

skal bilen på værksted, fra morgenstunden. Den er begyndt at hyle når jeg bremser, og også nogle gange når jeg kører, det må enten være bremseskiverne eller bremseklodserne. Det er specielt venstre forhjul det kommer fra. Det skal ordnes skal det, så bilen er sikker at køre i.
Nu vil jeg gå ud og pejle olie, det skulle jeg også have gjort for flere dage siden, men det er ikke rigtig blevet til noget, men i dag skal det ordnes. Jeg har købt olie:-)

På vej hjem i dag så jeg viben. Så nu har jeg set den. Skovbunden er stadig hvid af alle anemonerne, det var så flot at se.

Nå, jeg må hellere se at komme i omdrejninger, så afsted med mig.

2 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Ja når bremserne hyler så er det bare om at få det ordnet... Og lur mig om det ikke er bremseklodserne der hænger....
Vores hyler nemlig også :-)

Natmaleren sagde ...

bambi: jeg har fået tid på fredag så den kan blive ordnet i løbet af dagen så den er klar til weekenden.