26 april 2008

En smuk buket

fik jeg i går af Curtie, årsagen kender de inviede uden at jeg vil gå nærmere ind på det. Og jeg blev glad skal jeg hilse og sige, det var en utrolig sød tanke han fik dèr.

I det hele taget skete der en masse i går faktisk, både sjove og p....irriterende. Min post for eksempel, den eksisterer ikke lige nu, der kommer ikke noget som helst, ikke så smart for der er en del vigtige ting der er forsvundet. Årsag kendes ikke helt, men jeg kan da sige at damen jeg talte med i går sagde at hvis der ikke står navn på min postkasse, ja så bliver posten sendt retur. Står der så navn på min postkasse? Nej det gør der ikke, det opdagede jeg i går da jeg var hjemme igen, det er blevet pillet af og hvem f..... der har gjort det vides ikke. Men nu er posten informeret og det er det vigtigste.
Og så stod den ellers på telefon opringninger for at forklare at jeg ikke havde modtaget osv osv.

En af de gode oplevelser udover blomsterne er at min bil nu er i tip top stand, der er skiftet bremseskive og bremseklodser på begge forhjul. Til en billig penge:-)

Så havde jeg fået tændt for lygterne på bilen i går, de slukker ellers automatisk så jeg skænkede ikke lyset en tanke men det gjorde naboen heldigvis. Klokken 23.30 bankede det på døren og der stod han for lige at sige at jeg nok skulle gå ud og slukke for dem så bilen ikke var tømt for strøm i morgen. Det var sgu sødt af ham at smutte herover så sent.

Så sad jeg og osede i stuen over flimmerkassen, tre film i rap, ( DR1 og TV2 de eneste kanaler der er her ) i seng klokken 03.30. Det er godt nok længe siden jeg har gjort det:-)

Og jeg har været tidlig oppe. Støvsuget, vasket tøj, tørret støv og tjekket bilen der starter med det samme. Nu pauser jeg.

Og god weekend.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

også en god weekend til dig, Judith. Din buket er rigtig smuk

Anonym sagde ...

Sikke en masse, du har fået gjort! Men møgirriterende med din post - det undrer mig, at der skal stå navn på postkassen, for jeg får tit naboernes post, og de bor da ikke her ;-)
Rigtig god søndag til dig!

Anonym sagde ...

Fin buket - fin tanke. Det luner.
...sagde den anonyme :)

Natmaleren sagde ...

Postkassen har nu fået navn igen, i morgen kører jeg ud og ser om det stadig er der:-)
Weekenden har været pragtfuldt med dejligt vejr og udeliv.
Og blomsterne står stadig og holder sig rigtig fint.