30 marts 2008

Blågrå

vil jeg nok betegne himmelens farve at være lige nu. Solen titter frem, det er skønt, men til gengæld stormer det en pelikan og det er ikke lige så fornøjelig. Men det vigtigste er nu at det er søndag, fridag fra arbejdet og jeg har sovet længe.

Senere i aften skal jeg afsted, jeg er inviteret på en gang hjemmelavet kartoffelmos og noget grydehalløjsa. Uh, jeg glæder mig allerede, det er år og dag siden jeg har fået hjemmelavet kartoffelmos.

I går aftes da vi alle skulle slukke for strømmen i de små hjem var gadelygterne stadig tændte, for ikke at tale om alle de huse hvor lyset stadig brændte. Jeg havde planlagt at jeg ville gå en halvlang aftenstur, men Therese gjorde mig opmærksom på at det kunne hænde at gadelygterne blev slukket, og så kunne jeg jo godt se at jeg ville famle rundt i mørket, ikke for det, det kunne da måske også være interessant, men jeg droppede det og skyndet mig afsted så jeg fik en halv times rask traven. Med lys:-)

Hvorfor blev gadelygterne egentlig ikke slukket?

God søndag.

2 kommentarer:

Peter sagde ...

Det blev de i Odense :)

Natmaleren sagde ...

peter: velkommen forbi, de må have taget det mere seriøst ovre ved dig end de har gjort det her på sjælland:-)