16 januar 2008

Oprydning

i lange baner i flere timer, det var det jeg brugte det meste af arbejdsdagen på i dag. Mit skrivebord lignede jeg ved ikke hvad. Det er et magnetbord, alt lægger sig der, i bunker eller på kryds og tværs. Det bord har magnetfelter på bordplade samt alle sider. Det suger ting til sig skal jeg sige jer, det er nærmest den rene magi.
Jeg fik vasket magnetfelterne væk i dag, så håber jeg det holder et stykke tid og at de ikke allerede begynder at virke igen i morgen, altså magnetfelterne;-)

Vi har grinet, fjantet, fnist tøsefnis osv i dag. Det smittede af på vore ældre så der var også latter og smil der. Det var bare sådan en dejlig dag.

Nede på Sri Lanka har vøninden og de andre det rigtig godt. Der er dejligt varmt, 29 grader om aftenen eller så. Det går dem alle godt, de hygger sig, besøger bekendte, handler amok i butikkerne, drikker kolde drikke og spiser is. Gad vide om de har nået at bade i det store hav, det har hun faktisk ikke nævnt noget om endnu.
Hun har ikke fået netforbindelsen op at stå endnu men det varer forhåbentlig ikke længe før det også er på plads. Det gør det nemmere for os der er tilbage her i dejlige Danmark med 5 graders varme, for så kan vi få fortalt mere end via en sms og omvendt.

Nu vil jeg drikke mig en kop kaffe:-)

Ingen kommentarer: