13 januar 2008

Og solen

kom til sidst gjorde den. Det endte med at blive en ret så dejlig dag,- skønt:-)

Udover solen på himmelen var der også små solstrejf der nåede mine ører her til aften. Det går fremad med de to på sygehuset. Hundens ejer har i dag klemt sin søsters hånd da hun bad om det. Et lille tryk og gleden og håbet er tilbage for fuld hammer. Kan dagen have endt bedre,- nej vel?

Jeg har slæbt nogle malerier med hertil, nogle skal finpudses og nogle skal laves helt om. Ideerne er der og har været længe, nu skal der så gøres noget ved det, har jeg tænkt. Det er lige før at jeg glæder mig til at komme i gang. Det må blive i morgen eftermiddag eller aften. Jeg skulle gerne være klar til at tage på arbejde i morgen, selv om jeg ikke har friskmeldt mig i fredags inden klokken tolv.

Ingen kommentarer: