15 januar 2008

Endnu bedre nyheder

fik jeg i dag da jeg ringede på sygehuset og talte med hundens ejers søster. Han er nu taget ud af respiratoren, har bevægelse i alle led, taler og ikke mindst kan han genkende. Det er bare så dejligt:-) Nu går det fremad, sku så!
Det næste døgns tid skal der helst ikke være for meget besøg, for meget uro kan sende ham tilbage i den tilstand han havde før,- og det vil vi absolut ikke have noget af.

Jeg fik påbegyndt mit maleri i går aftes, det er en ny teknik jeg bruger , altså ikke ny på den måde, alt er prøvet inden for det område. Den dag der kommer noget nyt frem inden for maleriet og teknik vil vedkommende blive berømt, det er helt sikkert:-)

Nå, men planerne for i aften er at male, læse, se sidste afsnit af krimi fra i går,- og ikke mindst så skal jeg ud at gå en tur og det er lige om lidt. En lang frisk travetur oven på halvanden times søvn med en kat liggende ved siden af mig.

God aften til alle.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det var da gode nyheder!

Rigtig god aften til dig :-)

Natmaleren sagde ...

marianne: ja det er rigtig gode nyheder.

God aften til dig også:-)