07 december 2007

Klokken lort

i morges vågnede jeg ved at min mobilos gav en jamrende lyd fra sig, det var en sms og klokken var kun 06.00. Ja så kunne jeg jo bare lade være med at have lyd på men af gode grunde havde jeg valgt netop at have lyd på så jeg kunne vågne klokken 10.00, for da havde jeg nemlig sat vækning til. Jeg har prøvet at sætte vækning på mobilen og samtidig sætte den på lydløs, og det DUER ikke:-)

Og så blev klokken ti, jeg stod op, ordnede det der skulle ordnes og så ellers ud i bilen, afsted til FOA, pille malerier ned, og så hjem og læsse af. Finde tøj frem til i morgen, det er der jeg skal til julefrokost, og da jeg jo er en praktisk gris så er det lange bukser det kører i. Ikke noget med kjoler, nederdele, høje hæle osv, næ nej tøjet skal være til at bevæge sig i på alle mulige leder, og jeg skal heller ikke tænke i om jeg kan bukke mig fremover, tilbage eller sidelæns eller gå i spagat for den sags skyld. Ikke noget med noget der kryber opover og er afslørende her nej.

Så ind i bilen igen og afsted det bar. Jeg skulle lige forbi banken og hæve penge,- og så skulle jeg også lige investere i en ny bh. Og hvad gør man så når man går rundt der og kigger på hundredevis af bh`er i alle mulige slags afskygninger og ikke kan huske hvad størrelse man bruger? Jo så ringer man da bare til sin datter, det gjorde jeg så, jabbe jabbe jabbe på telefonsvarer og så ringede hun op. Jeg tror du skal bruge en str det og det i stedet for det du har gjort før, ta du bare de to str med ind og prøv dem. Det gjorde jeg så, og datteren havde ret. Ihh altså hvad skulle jeg dog have gjort uden hende.

Så hen til skranken det bar for at betale, og mens jeg så stod der kunne jeg ikke lade være med at smile over hele bærret. Tænk at skulle ringe op for at høre hvad str jeg bruger, og ikke mindst tænk at hun vidste det. Hi hi altså.

Nu sidder jeg så her og trænger gevaldig til en eftermiddagslur, mon tro om den ikke er berettiget;-)

Ingen kommentarer: