05 december 2007

Hele hytten

fik en omgang i løbet af dagen, og jeg sluttede af med en rimelig lang gåtur. Jeg har haft masser af energi i dag, det er måneder siden sidst jeg har haft det. Nu må det godt forsætte:-)

Jeg fik lige set sidste halvdel af udsendelsen fra et plejehjem på dr1. Det er utroligt, at bare det at sidde hjemme i sin egen stue, og se dagligdagen fra et plejehjem på fjernsynet, lige pludselig virker helt anderledes end når jeg er på arbejde. Det sætter nogle tanker i sving må jeg nok indrømme.
Jeg ærger mig over at jeg ikke fik set hele udsendelsen.

God aften til alle.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er et knaldgodt program. Jeg så det ikke i aften, men har set det før - desuden kender jeg flere af de deltagende da det er fra "min" by. Iøvrigt bliver det genudsendt på mandag om eftermiddagen :-)

Natmaleren sagde ...

merete: velkommen forbi min blog.
Jeg har skrevet ned på huskeseddelen at jeg skal tænde for tv mandag når jeg kommer hjem fra arbejde:-)

Lene sagde ...

Jeg får ikke set så meget fjernsyn, men du har ret, at det kan være en øjenåbner at se det lidt udefra.
God ferie, det er dejligt med sådan en energi :-)

Natmaleren sagde ...

lene:tak skal du have,-ja den gjorde indtryk på mig må jeg nok sige. Håber jeg får set det hele på mandag.