19 december 2007

Gæt hvem der var i hopla

i morges? Jo det var den store røde kat, den havde spist maden jeg havde sat frem, drukket masser af vand, øjnene så pæne ud, - og så havde den selvfølgelig lagt sit visitkort i form af en ram lugt. Pføj pføj.
Åbne alle vinduer, lufte lufte lufte og afted på arbejde.
Da jeg kom hjem, det samme, og nu har jeg vasket alle gulve, måtter, døre, kommode, skænk osv,- og jeg kan mærke lugten endnu. Hvor f..... har den gjort det? Skal jeg virkelig i gang med at tage en omgang mere? ØV ØV ØV!!!!
Nå, jeg afventer lidt gør jeg. Vinduerne er stadig åbne og jeg er klædt godt på:-)

På søndag skal jeg med toget ind til Kbhvn, om formiddagen, så til alle dem der læser dette her og også har tænkt sig derindaf, vil i ikke være søde og tage et tog senere så jeg slipper for en ståplads;-)

Ingen kommentarer: