07 november 2007

Travlhed

har der været de sidste dage på arbejdet, men på den gode måde. Vi har alle haft lidt at se til.
Lige for øjeblikket er jeg ved at planlægge og gøre klar til fernisering på min malegruppes malerier som de har fået kreeret i løbet af de sidste par år. Der har været en længere pause, dels på grund af mig, men nu er vi klar til at få vist alle de fine værker frem
Jeg har sendt mail til borgmesteren, og flere andre. De første svar om at deltage er begyndt at tikke ind, og de ældre glæder sig.
Boblevand og snacs skal der også være, og i går fik jeg så småt begyndt at ringe for at høre om det måske kunne lade sig gøre at hyre noget bag-grundsmusik. Jo jo, det skal nok blive en både sjov, spændende og minderig dag for os alle:-)

Jeg har sprunget min gåtur over i dag, jeg kom til at sove lyset væk da jeg væltede omkuld efter arbejde. Men pyt, de andre dage har jeg kunnet nå det, så i dag bliver bare til en blivehjemmehyggeeftermiddag, og det er jo ikke så tosset.

Jeg har ellers taget nogle billeder som jeg ville ha lagt ind på bloggen, men af en eller anden årsag kan jeg ikke få bluetoothen til at virke. Så foreløbig bliver det uden billeder her på bloggen. ( Kender en der skal fikse det for mig.)

Fortsat god dag.

Ingen kommentarer: