23 oktober 2007

Her sent i eftermiddag da jeg skulle hjem fra arbejde var jeg saft suse mig parkeret inde. Og hvordan var det så sket, joe jeg havde taget en af de parkeringsbåse hvor der stod tjenestevogn på, da der ikke var andre. Og da jeg ydermere også arbejder på stedet så gør jeg det konsekvent, som mange andre af personalet også gør. Der har aldrig været problemer omkring det andet end at der lige er blevet øffet lidt af de udekørende engang i mellem. Det skal dog nævnes at det er sjælden at vi kommer til at holde på en af de pladser. Nå, men det kom jeg altså til i dag, så da jeg kom ned til min bil var den blevet spærret inde af en tjenestevogn der holdte på tværs omme bag min bil og en anden.
Så gik jeg op til aftenvagterne og sagde bla bla bla og fik så at vide at bilen var gået i stykker og derfor holdte den der. Så gik jeg ind og hentede nøglen, gik ned til bilen, satte mig ind og startede dyret uden problemer og parkerede den så de andre to biler kunne komme ud. Så gik jeg tilbage, hængte nøglen på plads og gik igen ud til aftenvagterne og sagde bla bla bla og tilføjede at der ingen problemer var med køretøjet og at der åbenbart var en der havde gevaldig ond i røven over at vi holdte der og ikke tænkte på at vi havde samme arbejdsplads!
Ville det ikke bare være nemmere at gå ind og be om at få flyttet bilen evt så de kunne komme til at holde der? Eller er det for meget forlangt af et voksent menneske, ja for det er da vel et voksent menneske vi har med at gøre med tanke på hvilket arbejde de har?
Det var dagen gylle herfra,og det lettede:-)

Ingen kommentarer: