06 september 2007

Så er den

første uge efter ferien snart gået. Dagene er gået hurtig, der har også været en del informationer omkring hvad der er sket,- og det der ikke er sket.

Jeg har været rigtig træt hver dag jeg er kommet hjem og har da også sovet op til halvanden time hver dag indtil nu, og gør nok også i morgen når jeg kommer hjem.

Efter den første uge kommer jeg nok ind i rytmen igen, det plejer jeg.



Jeg er ikke så meget på bloggen for øjeblikket men det skal nok komme igen. For at sige det som det er, så er jeg sgu for træt i mine øjne og mit hoved i disse dage:-)

8 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det er altid lidt hårdt at starte efter ferien.

Jeg håber du snart finde rytmen :-)

Anonym sagde ...

Godt at det snart er weekend :-) Knus fra mig.

Anonym sagde ...

Du trænger s'mænd bare til et par ugers ekstra ferie - så skal du nok komme efter det :)
- sa' Vøninden

Lene sagde ...

Ha en god weekend :-)

Anonym sagde ...

Godt at du stakk innom igjen, - ellers kunne man jo tro at jobben hadde spist deg.

Anonym sagde ...

Vi glæder os, til du er oppe på fuldt blogniveau igen.
Tror du ikke lidt andejagt ville hjælpe?

Anonym sagde ...

Bare jeg ku sove en kort lur og så vågne op og være mere frisk resten af aftenen, men jeg sover (næsten altid) desværre bare hele aftenen væk hvis først jeg falder hen i sofaen.

Jeg tror vi alle går lidt i søvne på bloggen ind imellem, og pyt med det, bare der bliver vendt tilbage, med ny energi:)

Natmaleren sagde ...

Alle sammen: Tak skal i have, sidste weekend samt denne er bare røget afsted. Og jeg tror nok at jeg kan sige at jeg er udsovet nu;-)