17 september 2007

Mandag

og første arbejdsdag denne uge. Den er gået rivende hurtig skal jeg hilse og sige. Vi var to på arbejde, vi arbejder godt sammen så de ting der skulle ordnes var klaret i løbet af formiddagen. God tid havde vi også til borgerne, hvilket både de og vi sætter pris på.
I morgen holder FOF foredrag inde i cafeen, der er ca 50 tilmeldte så vi skal nok få dagen i morgen til at gå ligeså hurtig,- er jeg ret sikker på, for vi er stadig kun to personaler:-)

Jeg har sovet en lang og god eftermiddagslur, nu er jeg ved at blive vågen, tror jeg nok, og aftenen står i afslapningens tegn. En bog ligger og venter, der er kaffe og andre gode ting, så jo, det bliver en ren hyggeaften.

Thereses Kasper fylder år i dag så et tillykke til ham herfra. Han vågnet op til et lækkert morgenbord, det kan i se hvis i klikker her.

Klokken er ikke engang syv og det er begyndt at blive mørkt udenfor. Regnvejrskyer er der også, de hænger tungt ned fra himmelen. Og jeg har lige taget en kæmpebeslutning,- ingen gåtur i dag. (Gad vide om jeg er helt vågen?)

God aften til alle.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

håber du havde en god dag i dag med et godt foredrag.

Anonym sagde ...

lene: jo tak, dagen har været rigtig god og med et ganske interresant foredrag.