31 maj 2007

For et par

dage siden da jeg var ude at gå tur så jeg hybenroserne var sprunget ud. Smukke er de, det er helt sikkert.

I dag har jeg set andemor og far gå over gårdspladsen med deres ællinger, seks stykker til sammen, og nææææ hvor de var søde:-)

Jeg glemte at lukke vinduet ind til mit soveværesle i morges, det stod på klem og det var meget dumt. Håndværkerne var i gang, altså ikke inde på mit soveværelse men med taget, og der var støv over hele sengen og i vindueskarmen. I morgen bliver det ikke åbnet før de er kørt hjem.

Jeg har hentet otte film jeg har haft til fremkalding i dag. Der var billeder taget for to år tilbage, jo jo det var da sjovt at se, og jeg blev mere og mere overrasket efterhånden som jeg kiggede. Og smilet kom frem på læberne, ikke kun et par gange men mange.

Skulderen har det stadig ikke for smart, nu skal jeg så videre til røntgen, det må sgu være skavankalderen der begynder at gøre indtog tror jeg.

Nu vil jeg ta et par sandaler på, og så tror jeg sørenmig at den står på en længere gåtur i det gode vejr.


Ingen kommentarer: