09 maj 2007

En time

på sofaneseren gjorde underværker efter jeg kom hjem fra arbejde. Jeg har sovet ganske dårligt i nat, og var derfor temmelig søvnig her til morgen, ja og resten af dagen.

Nu har lille Mao været her igen, det var hun også i morges, hun hoppede ind af vinduet:-)

Solen skinner lige nu, det blæser en pelikan men det er ikke specielt koldt og jeg skal da også snart ud at gå en tur for at vågne rigtig.

I morgen starter dagen med teammøde og bagefter har jeg vilde planer om at gå ned i kælderen og få lavet en trænd til væven vi har stående inde i aktivitetsafdelingen. Så går formiddagen med det, og det kan godt lade sig gøre at jeg forsvinder lidt da vi er tre på arbejde i morgen formiddag.

Nu vil jeg gå ind og kigge på symaskinen og se om der ikke skulle ske et mirakel;-)

Fortsat god dag til alle.

Ingen kommentarer: