11 marts 2007

Omme bagved

den lille forhøjning går der 17 stykker råvildt, hvem skulle ha troet det. De stod midt ude på marken, og mon tro om ikke de også har nydt det gode vejr vi har haft i dag.

Ude på gårdspladsen har op til flere ænder i dag ligget og hygget sig i solen, at vi gik frem og tilbage rørte dem ikke, og det kan jeg godt forstå, havde jeg været en and havde intet fået mig væk derfra:-)
På min gåtur i dag så jeg bassen var ude og lufte sig på marken. Så jeg tog lige en beslutning og skråede hen over mod den. Da den endelig fik øje på mig blev den i første omgang bare stående, totalt forvirret, for hvordan i alverden kunne jeg dog dukke op lige der?
Og så tog fanden ellers ved den, er i da tossede en fart den kan sætte op, og så kørte den ellers bare, og det var sjovt, rigtig sjovt.

Ingen kommentarer: