13 marts 2007

Min dag

troede jeg da det var i dag. Stod tidlig op, og nåede alt det jeg skulle i formiddag. Skyndte mig hjem her i eftermiddag for at male mit billede færdig (det skal afleveres på fredag), og hvad gør jeg så? Jeg ødelægger det f......... Jeg tænkte at du tar lige paletkniven og sætter en lille streg lige der, og så skulle den være hjemme! Men nej, paletkniven lå ikke lige som den skulle i hånden, eller jeg var simpelthen bare ikke konsentreret nok, for vupti, det lignede l...!
Så nu er det meste dækket af en grundfarve igen, og jeg kan starte forfra, ØV ØV ØV altså!!!

Nu vil jeg ta mine støvler på, gå en tur og få noget luft så jeg lige kan dampe lidt af.

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

Jeg har på fornemmelsen at der er mange der har en dårlig dag i dag, ihvertfald blandt dem er er hampå min blogrunde. Men... imorgen er der igen en dag. Og da er det den 14. ikke den 13.

Fríða sagde ...

(jeg ved ikke hvad det der ham... laver der midt i min komment altså)

Anonym sagde ...

Frida:næ det er ikke godt at vide hvor "ham" kommer fra:-)
Ang billedet så får det lov til at vente til i morgen, ikke mere maling på mig i dag. Og så må vi håbe at det med den 14 hjælper:-)

Marianne sagde ...

Ærgeligt.
Jeg håber din gåtur fik dig dampet lidt af igen, så du kan slutte dagen på en lidt bedre måde.
Jeg må altså sige min dag har været fin :-)
Held og lykke med billedet imorgen. Jeg håber du når det med fint resultat

Anonym sagde ...

marianne: gåturen gjorde underværker skal jeg hilse og sige:-)
Og ja jeg skal nok nå det i morgen, og så har jeg jo torsdagen med, så kan det ikke gå helt galt.