05 marts 2007

Gaupe 2

Så har min mor haft besøg af tre jægere der var ude at kigge efter "gaupen", den skal væk mener de. Den er efter sigende temmelig stor, men som sagt svær at få øje på, specielt når man har sat sig for at lede efter den. Det skal blive spændende at høre hvordan det går videre i denne sag, som det nu er blevet.

I dag skal jeg have hentet mit gamle staffeli hjem, jeg har en par tre billeder jeg godt vil have malet færdig. Staffeliet står ikke så langt væk herfra, en par kilometer, men jeg tror dog at jeg kører derhen. Det er for tungt at slæbe på.

Om lidt vil jeg tage regntøj på og gå en lang tur i regnvejret. Findes der noget så hyggeligt som at høre regnen tromme på regnhætten?,- nej vel:-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er den ikke fredet? Må de skyde den?

Anonym sagde ...

Findes der noget bedre end at sidde småfrysende ved sit køkkenvindue iført fleecetøj - og se på det pisker koldt ned udenfor?
Svaret er: JA

Anonym sagde ...

eric: nej den er ikke fredet og den må godt skydes.
Anonyme B: jo, der findes noget bedre:-)

Anonym sagde ...

To Anonymous:

Tænk på de sidste 2 måneder med ulidelig varme, hvor du svedglinsende drak iskaffe i grænseløse mængder (det feder). Så må en fleecetrøje og køkkenvindue som nævnt være en velsignelse....