02 januar 2007

Nu er jeg hjemme

hos Piphans. Vønindens kat, og han er rigtig glad skal jeg hilse og sige. Vøninden er rejst til Sri Lanka og kommer først hjem i midten af februar, så Piphans er glad for besøg. Lad det være sagt, Merethe er her hver dag og giver den mad og masser af nus! Jeg skal sove her i nat, så i nat er han ikke alene. Gad vide om vi ikke kommer til at sove i arm....

Hverdagen er startet igen, dagene går så alt for hurtigt, og heldigvis følger vi med, for som sagt,- alternativet er værre!

I morges da vi kom ud på arbejdet stod den på morgenmad, og en gave til hver. To flasker rødvin fra Ny Næstved. Nu er vi så blevet til en stor kommune, så må vi se hvad det kan bringe.

Udenfor er det blevet temmelig mørkt, men gadelygterne kaster et flot skær. Det er noget andet end derhjemme hvor der er bælgravende mørkt. Ingen gadelygter selv om det har betegnelsen by der hvor jeg bor. Byen består af ca 7 huse, de fleste er pænt stor bondegårde. Jeg tror det tar ca 5 min at gå igennem hovedgaden, det er da til at overskue.....

Ingen kommentarer: