30 januar 2007

Lykkehjulet

for fuld hammer i eftermiddag. 19 borgere deltog, og Elise og jeg havde småtravlt men på den gode måde. Mikrofonen blev taget i brug, der var mange der ikke kunne høre hvad der blev sagt. En tabte sit høreapparat på gulvet (det blev sat på plads igen), en kunne ikke få sit til at virke, han gik for at ta det gamle på han havde liggende oppe på sit værelse (det virkede heller ikke), og til sidst ham der fandt ud af at vi havde teleslynge et kvarters tid før vi stoppede. Jo jo der var ganske mange små og sjove oplevelser i dag.

Temaet i dag var fastelavn. De blev delt op i to hold men kunne selvfølgelig ikke lade være med at gætte med, selv om det ikke var deres tur. Så der blev hysset, løftet finger osv.

Vi sluttede af med at læse fra quis bogen. Danske ordsprog, se det er noget de fleste kan være med. Der kom svar som perler fra en snor og nærmest i kor.

Til sidst tog vi de nordiske guder. Jeg måtte selv sidde og slå op i bogen for at se de rigtige svar....

Nu vil jeg ta noget tøj på og gå en lang aftenstur, det kan være jeg bliver lidt mere vågen, jeg har da lov til at håbe.

Ingen kommentarer: