13 januar 2007

Jeg tror nok

at jeg skal sige til mig selv, at når man bor sådan et sted som jeg nu gør, så er det ikke altid at tingene fungerer som de skal. I løbet af den lille måned jeg har haft fastnet tlf, samt netforbindelse, så er det nu anden gang at tlf er ude af drift. Den skulle gerne virke igen på mandag, for så har de lovet at komme og kigge på sagerne.

Min computer virker i hop og spring, bedst som jeg sidder og skriver eller noget andet, så er der ikke netforbindelse mere. TDC siger at det er meget normalt, når der nu er problemer med tlf.....

Udenfor blæser det en pelikan, det gjorde det også i nat da jeg krøb til køjs. Huset jamrer sig en smule, og det er det.
Græsset udenfor er så vådt at jeg er sikker på at hvis man går derud, ja så synker man i.

Fuglene derude hygger sig. Udlejeren har hængt fuglefoder op i hækken, så lige nu er her sort af småfugle.
En fasanhøne er lige hoppet op i en af grannerne udenfor mit vindue. Ænderne er stille i dag, jeg har ikke hørt dem, men de skal nok gi lyd fra sig...

Jeg var ellers inviteret på hanejagt i dag, men takkede nej. Det er jeg glad for at jeg gjorde, for det første ville det blive en rigtig kold dag, og for det andet, jeg kommer til at bruge timerne herhjemme på at få nogle flere ting på plads.

Ingen kommentarer: