13 december 2006

Tombola

og amerikansk lotteri ude på plejehjemmet gik rigtig godt. Der kom heldigvis mange borgere, både uderfra og dem der bor der. Jeg var sammen med tre af mine kollegaer, og de sørgede for at der blev serveret kaffe, og Elises dejlige honningkager som hun bagte inde i aktivitetsafdelingen sammen med nogle af de ældre, for nogle dage siden. Mums, de er godt nok lækre!
Vi fik sunget julesange igen, og det gør vi nok igen i morgen. Altså synger.

I morgen skal der bages julesmåkager inde i akt.afd. Det er en af mine kollegaer der har arrangeret det. Så vil duften af julebag atter sprede sig ud over gangene, og vi vil alle blive lækkersultne igen. Åhh, denne juletid, der bliver spist og gumlet i lange baner. Hvor er det dejligt..... ( tøjet er begyndt at stramme )

Jeg vil ta mig af juletræet vi har fået sat ind i dag. Det skal pyntes, og jeg er ret sikker på at der er nogle der har lyst til at deltage, også i det.

I næste uge skal jeg også selv ha et juletræ. Der bor en lige i nærheden hvor jeg selv skal hente det ( hører ikke med i huslejen at det bliver ordnet ), og så skal jeg selvfølgelig ha saven med, for jeg skal selv fælde det. Uhh, det skal nok blive jul i det ny hjem! Og jeg glæder mig..

Ingen kommentarer: